Välimäki Päivi
opinto-ohjaaja
Taideteollisuusalan perustutkinto, tutkinnon osa
Voit osallistua koulutukseen hakeutumalla koulutuspolkuun:
Tarvitsetko tehokkaampaa some- ja verkkonäkyvyyttä? Onko sisällöntuottamisen ideat hukassa? Sisällön tuottaminen ja hakukoneoptimointi -koulutus on räätälöity yrittäjille, jotka tarvitsevat lisää somenäkyvyyttä. Koulutus tarjoaa laajan kattauksen ideoita ja työkaluja somenäkyvyyden parantamiseen.
Laadukas ja kohdeyleisöä kiinnostava somesisältö saa näkyvyyttä ja innostaa vuorovaikutukseen. Sisällön tuottaminen ja hakukoneoptimointi -koulutuksen aikana perehdyt monipuolisen sisällöntuottamisen keinoihin. Löydät oman tyylisi tuottaa sisältöä ja saat yleisösi innostumaan. Oikeat ja luonnikkaat tavat vapauttavat aikaa ja energiaa myös muuhun tekemiseen.
Alati kehittyvät somealustat ovat täynnä erilaisia julkaisupaikkoja. Koulutuksessa opit eri somekanavien sisältöpaikat ja niiden erot. Koulutus antaa eväät tehokkaaseen ja monipuoliseen sisällöntuottamiseen.
Yrityksesi ja toimialasi sesongit, tapahtumat ja ajankohtaisuudet ohjaavat sisällöntuottamistasi. Tehokkaan sisällöntuottamisen kulmakivi on käytännönläheinen somestrategia. Strategia ohjaa arjen työskentelyä ja nopeuttaa työtä. Laadit koulutuksen aikana suunnitelman, tavoitteet ja mittarit sisällöntuottamisen avuksi. Valjastat somekanavasi yrityksesi näkyvyyden tehostamiseen ja uusasiakashankintaan.
Löydät oman tyylisi tehokkaan ja juuri sinulle suunnitellun somestrategian avulla. Treenaat käytännönläheisesti kuvien, videoiden ja tekstin tuottamista. Samalla kehityt sisällöntuottajana. Oma tyyli vahvistaa brändisi tunnettavuutta ja läsnäoloasi somessa sekä verkossa.
Koulutuksessa tutustut lukuisiin sisällöntuottamista helpottaviin työkaluihin ja sovelluksiin. Opit hyödyntämään tehokkaasti suunnitelmallisuutta. Työstät sisältöjä ennakkoon ja ajastat julkaisujasi.
Asiantuntija-artikkelit parantavat yrityksesi verkkonäkyvyyttä. Opit tehokkaan hakukoneoptimoinnin salat käytännönläheisesti. Koulutuksessa saat vinkkejä ja ideoita asiantuntija-artikkeleiden aiheisiin ja kirjoittamiseen. Opit tekemään avainsanatutkimusta ja hyödyntämään avainsanoja tekstissäsi. Jäsennelty ja huolella suunniteltu teksti palvelevat asiakkaitasi. Laadukas hakukoneoptimointi parantaa verkkonäkyvyyttäsi.
Analytiikan tunnusluvut kertovat kehittämiskohteet ja onnistumiset. Opit lukemaan ja tulkitsemaa eri somekanavien analytiikkaa. Johtopäätökset antavat sinulle arvokasta tietoa, miten kehität sisältöjäsi paremmaksi.
Vaikuttajayhteistyö on varteenotettava tapa kasvattaa näkyvyyttä. Yhteistyön onnistuminen lähtee oikean vaikuttajan löytymisestä. Hakukoneoptimointi ja sisällöntuottajuus koulutuksessa perehdyt vaikuttajayhteistyöhön. Opit tekemään yhteistyösopimukset ja sopimaan kustannuksista. Onnistunut vaikuttajayhteistyö kasvattaa yrityksen tunnettuutta.
Sisällön tuottaminen ja hakukoneoptimointi -koulutus on suunnattu yrittäjille. Koulutuksen aikana tutustut lukuisiin yrittäjiin ja verkostoidut heidän kanssaan. Muilta saatu sparraus ja palaute vie sisällöntuottajuuttasi eteenpäin ja saat hyviä ideoita.
Opinnot suunnitellaan henkilökohtaisesti, ja niiden kestoon ja etenemiseen vaikuttavat esimerkiksi aiempi koulutustausta ja mahdollinen alan työkokemus.
Tämän koulutuksen edellytykset ovat:
Tutustu valintaperusteisiin: Jatkuvan haun valintaperusteet
Voit suorittaa koulutuksen myös oppisopimuksella. Oppisopimusta varten sinulla tulee olla sopiva alan työpaikka. Oppisopimus solmitaan työnantajasi ja Salon seudun ammattiopiston välillä. Lue lisää oppisopimuksesta(siirryt toiseen palveluun)
Tutustu alaan: Visualisti
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Evästeistä osa on välttämättömiä, ja osaa käytetään analytiikka- tai markkinointitarkoituksiin.
Lue lisää Evästekäytännöt-sivulta.
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Evästeistä osa on välttämättömiä, ja osaa käytetään analytiikka- tai markkinointitarkoituksiin. Valitse tästä, mitkä evästeet sallit.
Välttämättömiä sivuston teknisen toiminnan kannalta.
Keräävät sivuston käytöstä anonyymia tietoa, jota käytetään sivuston ja sen sisältöjen kehittämiseen.
Käytetään esimerkiksi mainonnan kohdentamiseen.